Uppdateringar av 25års listan

Jag sitter för tillfället på toaletten i mitt sorliga föräldrahem och svettas ymnligt. Denna toalett med golv-värme och närhet till bidé lämpar sig ypperligt för bloggande och har blivit en frekvent "hotspot" för mina gelikar. För att vara helt sanningsenlig så är jag den enda som har nyttjat denna eminenta plats för att plita ner fullkomligt ointressant information, men jag känner att det kommer ske stora förändringar i framtiden.

En manifestation som kommer att hållas inför riksdagsvalet där jag och teamet (teamet är ännu inte bildat) kommer att verka för en bättre bloggmiljö. Det innefattar trådlös internetanslutning samt golv-värme på de flesta offentliga toaletter i glesbygden. En motion kommer att skapas där vi föreslår att husägare skall kunna proklamera sina toaletter som offentliga och därmed få bidrag för att installera nödvändig utrustning.

Ett litet stickspår från min riktiga anledning till inlägget.



Avbockade saker på min 25:års
lista:

Köpa något på Ebay:
http://www.ebay.se/viItem?ItemId=170005768273

Budad och klar. Denna kommer att skänkas till den första av mina arma bekanta som kläcker ur sig en avkomma.

Skaffa ett fadderbarn:
Detta är gjort. Formaliteterna återstår. Offret är Joel.

Vara trevlig mot fula människor:
Detta är något som jag har följt till punkt och pricka. Detta kommer att upphöra så fort jag uppnår åldern 25 och gynnas av den mänskliga rättigheten att vara sur och gnällig mot samtliga människor som äldre medlemmar av sammhället har.

Tvätta bilen grundligt:
Done. Kommer inte att göra om detta igen. Det regnade samma dag så den var lika skitig igen efter ca 3 timmar.

Inte ljuga på en hel vaken timme:
Jag blev förkyld av AC helvetet i min bil och tappade som resultat av detta min röst under en hel kväll.

Köpa en majblomma:
Detta kommer att ske under morgondagen. Köper den i utbyte av sex av "Mr. Johnsson" AKA "Alban"

Utveckla en teknik att förvandla bajs till humor:
Nya rön! Bajs ÄR humor!

Bearbeta min fobi för förståndshandikappade:
I dag umgicks jag med Olow. Stort steg i rätt riktning!


/Kennü


PS: Till dig som gömmer sig bakom pseudonymet "jag", Häng på mig på fredag så åker vi till sthlm och ollar!



Kommentarer
Postat av: Joel

frän tröja, nu måste jag avla.

Postat av: fat baldy

ska vi avlas? med varann? mmmm

2006-07-12 @ 14:54:39
Postat av: Kennü

Fan va rädd jag blev när det dök upp något skägg-mongo bakom en skärmvägg! Sen såg jag att det bara var kärlek.

2006-07-12 @ 16:15:23
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: KungErik

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,855960,00.html

Alltså, hur kan denna blogg vara farlig? eller .. ja..

2006-07-12 @ 16:48:25
URL: http://fiskfan.blogg.se
Postat av: Krook

Joel, sen jag såg krabbvideon är jag helt hookad på din blogg :D

2006-07-17 @ 12:49:06
URL: http://krook.blogg.se
Postat av: Joel

Fan att vi inte hann krabba dig också, det hela tog fart strax efter kaffestunden med dig :/

2006-07-17 @ 19:45:41
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback