Ny spännande upplevelse

För er tvivlare (eller är det kanske bara jag) så går det lika bra att blogga med trådlös internetanslutning från toaletten i hemmet. Samtliga tidigare bloggar från mig har producerats, regisserats och desinfekterats från muggen på jobb-toaletten. Ni kommer dock ej bjudas på någon skrivglädje i denna blogg då jag ej motiveras av den ljuva tanken att jag tjänar pengar medan jag bloggar.

En ny spännande upptäckt som jag gjort är vikten av mål i livet. Efter inspiration från J-D har jag gjort en lista över saker jag skall göra innan jag fyller 25. Jag har ännu inte bockat av några saker på listan för den är relativt ny. I skrivande stund så har jag faktiskt inte gjort någon lista. Jag kommer att behöva bra förslag så saker som jag måste uppleva innan jag blir gubbe. Se detta som en önskelista över saker ni vill att Kennü skall uppleva, eller ta själva till er listan och gör den till er egen speciella målformulering i livet.

Jag kommer vänligt, men bestämt avfärda alla förslag som har med att äta bajs eller fisk och skaldjur att göra. Likaså saker som direkt dödar mig, men välkomnar saker som indirekt dödar mig, såsom mängder med alkohol och tjuvrökning.

Jag ger er en hjälp på traven till att börja med.

Saker jag aldrig tidigare har gjort men skall genomföra innan den 21:a juli 2006 (Dagen G.. Som i Gubbe)

1:                          Ge en kvinna njutning
2:                          Köpa något på E-bay
3:                          Sluta kritisera filmer och tv-program öppet och högljutt
4:                          Besöka Joel utan att idka samlag
5:                          Varva Super Mario 1 (Jag har aldrig gjort detta, pinsamt)
6:                          Bota cancer
7:                          Behålla min förhud
8:                          Vara otrogen på ett gulligt sätt
9:                          Uppnå 36 i hcp
10:                       Skaffa ett fadderbarn
11:                       Räkna ut sannolikheten att rapa efter en fis
12:                       Göra sitta på handen tricket innan masturbation (oldest trick in the book)
13:                       En äkta watertouch!
14:                       Vinna OS utom tävlan
15:                       Vara trevlig mot fula människor
16:                       Tvätta bilen grundligt (har aldrig hänt)
17:                       Bli rik
18:                       Bräda Marie
19:                       Lägga patiens med riktiga kort utan att fuska när den inte går ut
20:                       Utrota uttrycket ”Tack o tack”
21:                       Inte ljuga på en hel vaken timme
22:                       Basta naken utan att kolla på någon snopp (inte ens min egen)
23:                       Laga punkteringen på min cykel (Har aldrig lagat punktering. Punktering = kassering)
24:                       Äta kyckling på Musses utan att skita tarmarna av mig efteråt
25:                       Olla kaknästornet
26:                       Köpa en majblomma
27:                       Sälja min själ till ett högre väsen, eller en politiker
28:                       Dämpa min nördighet

Fy fan… nu har min rumpa domnat bort. Måste lätta från ringen.

29:                       Bygga färdigt köket
30:                       Lära mig bakåtbajsning
31:                       Bada i lortbäcken i Bollnäs
32:                       Utveckla en teknik att förvandla bajs till humor
33:                       Byta ut alla mina slappa boxershorts till nya elastiska med push-up känsla
34:                       Bearbeta min fobi för förståndshandikappade
35:                       Våga tjuvåka pendeln
36:                       Bli kung av Sverige
37:                       Uppnå kroniskt ekonomiskt oberoende
38:                       Avstå från min hårdrockiska fascination
39:                       Genomgå en halv process av könsbyte (allt som behövs för att jag skall bli man)
40:                       Undersöka om homosexuella män har högre fallhöjd på toaletten p.g.a. uträtad tarm
41:                       Blanda mineralvatten och blandsaft och sälja det som läsk
42:                       Vinna en pokerturnering utan att bluffa
43:                       Lämna blod utan att kräva en leksak
44:                       Göra 100 Jean-Claude Van Damme knipövningar varje dag
45:                       Utropa Lappland till en egen stat
46:                       Underdriva storleken på en fisk jag har fångat
47:                       Berätta vad verkligen tänker på när någon frågar (med risk att hamna på hispan)
48:                       Hålla hastighetsbegränsningen mellan fartkameror minst en gång
49:                       Erkänna när jag har fel
50:                       Utföra minst 10 saker på denna lista (denna inräknad vid kris)


Uppdatering och av-bockning sker löpande

PS: Tack för sms-en Joel. Nu känner jag mig älskad igen

/Kennü


Kommentarer
Postat av: Kennü

Jag har börjat bocka av saker på min lista. "Ge en kvinna njutning" är lite off my leauge så jag börjar med "Köpa något på Ebay". Förslag välkomnas!

Postat av: Tony

du kan få vara snäll mot mig så kan du bocka av den :P

2006-07-02 @ 19:33:45
Postat av: Joel

Jag har ju altzheimers, det räknas väl som handikapp? Sen kan jag nog inte erkänna mig som fadderbarn förrän jag ser nå $$

=)

2006-07-04 @ 11:34:49
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kennü

Lovar att skaka fram kosingen. Lova att du redan är tagen om någon frågar. Det går bra med Ebayandet, men jag måste öka tempot om jag skall hinna bocka av något innan den 21:a!

2006-07-05 @ 20:03:38
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Simon

http://cgi.ebay.com/POOP-FOR-DINNER-T-SHIRT-FUNNY-RETRO-PUNK_W0QQitemZ110004020139QQihZ001QQcategoryZ15687QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://www.amazon.com/gp/product/094210417X/sr=8-1/qid=1152209245/ref=sr_1_1/104-7108831-3559169?ie=UTF8

2006-07-06 @ 20:07:46
Postat av: Simon

plus att om du lär dig trixen i boken kan du bräda marie oxå utan några större ansträngningar

2006-07-06 @ 20:08:58
Postat av: Anonym

Det är dags att gå in på dom tunga sakerna snart..
Olla tornet t ex. jag är med och kan va vittne.
När åker vi??

2006-07-11 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback