Belgiskt Bajsmaskin


"Cloaka Professional är belgaren Wim Delvoyes verk. Två gånger om dagen matas den, en gång om dagen bajsar den"

Den belgiska konstnären Wim Delvoye har byggt en maskin som härmar matsmältningssystemet. Två gånger om dagen matas maskinen och klockan 14 varje dag lättar den på trycket och producerar något som i allt väsentligt är bajs.

En besökare beskriver upplevelsen för nyhetsbyrån Reuters som "en överväldigande attack på sinnena".

Metro

Otroligt faschinerande! Men det är med lite skräckblandad förtjusning jag läser detta. Det är ett stort steg för mänskligheten att kunna producera utomkroppsligt bajs, men min rädsla ligger i att vi lätt kan förlora kontrollen över bajset. Se bara hur det gick i the Matrix eller Terminator-serien där man byggde maskiner som tog över världen. Big deal, kanske några av er tänker, men att förlora kontrollen över bajset är otroligt farligt. Att bajsa är inte bara ett nöje, det är även en viktig kroppsfunktion som vissa forskare menar att vi inte kan leva utan.

// Kennü


Kommentarer
Postat av: Bajs123

OOOJ! å himla treeeeeeeeevligt prutt ojojoj (: man måste ju få bajsa'?!?!?!?!!?!?!?!? (jag gör det nuuu) bajjjjjjjjjjjs på dääääääääääääääääääääääy bajsbajsbajsbajsbaaaaaaaaaajskorv vad fin blogg du har du kan väl ge oss mer info om bajs?

Typ hur den luktar,smakar och görs!!



Ha en bajsig dag!

Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-28 @ 14:42:48
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: nomi

en gång när jag var arg. så sökte jag på bajs.blogg.se av nån konstig anledning.. det gjorde min dag när jag såg massa bilder på "dagens bajs" ungefär och jag var glad resten av dagen, haha tack <3 och bajs bajs ;)

2012-07-31 @ 23:31:29
URL: http://nomies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaah, är du seriös?
Hur jävla äcklig får man bli?

2012-12-15 @ 17:08:23
Postat av: Jag

Hahaha!
Men du, fortsätt blogga!

2013-02-04 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback