Leksakslådorna

Jag var på lägenhetsvisning i går. Spännande. Liten lägenhet men stor hyra.
Nu var det inte lägenheten i sig som var rolig, utan vad som hände på visningen.

De som bodde i lägenheten valde att inte låta bo-värden att gå in med nyckel och visa mig lägenheten utan valde att visa den själva. Lite mystiskt, men jag tänkte att folk kanske vill ha lite intigritet. För att vara på den säkra sidan så tog jag med mig Kongo som personlig livvakt och bi-tittare/smakråd för att undanröja ev. våldtäktsrisker eller överhängande fara för mitt liv. Man kan aldrig vara nog försiktig.

Vi anlände till lägenheten i lite för god tid och lägenhetsinnehavaren befann sig vid vår ankomst i den lokala Konsumbutiken. Efter några minuters nervös väntan så dök en icket så mord/våldtäcktsbenägen ung man upp och hälsade oss välkomna. Han ursäktade sig på vanligt manér att lägenheten var något ostädad och släppte in oss. Jag känner visst obehag att klampa runt i vilt främmande människors lägenheten så titten blev rätt snabb.

När vi klev in genom dörren så försvann lägenhetsmannen rätt snabbt in i sovrummet och beordrade oss att se oss omkring. Men jag var mest nyfiken på uteplatsen vilken man hade åtkomst till via sovrummet, så jag följde snart efter lägenhetsmannen.

När jag klampar in i sovrummet med Kongo hack i häl så står lägenhetsmannen på knä och rafsar ner prylar i två lådor. Jag har fullt fokus på uteplatsen och reflekterar inte så mycket mer över situationen än att Kongo lämnar rummet.

När vi sett hela lägenheten och diverse frågor är ställda så går vi mot bilen och jag försöker föra en dialog med Kongo ang. lägenheten medans han fnissar högre och högre ju närmare bilen vi kommer. Jag frågar vad han fnissar åt och han ber mig vänta tills vi sitter i bilen. I bilen brister han ut i asgarv och undrar om jag såg leksakslådorna.

Leksakslådorna var tydligen de som vi hade sett honom rafsa ner prylar i när han var i sovrummet. Jag hade helt obemärkt pratat om uteplatsen med Lägenhetsmannen medans han hade rafsat ner vuxenleksaker som hade legat utspridda över golvet i leksakslådorna.

Sexleksaker har väl de flesta, men kanske inte två stora lådor och kanske inte "En sån här stor negerkuk *måttar med händerna*" som Kongo utbrast.

Nu i efterhand är jag lättad att jag tog med mig en livvakt. Tänk om dessa verktyg var ämnade för mig.

// Kennü

Kommentarer
Postat av: KungErik

Bara du som råkar ut för sånt här? .. Kongo, är det roxys nya namn?

Postat av: Kennü

Kongo är Kim.

Incedenten påminner om när du bodde hos mig. Vi utforskade endel vi med.

2008-10-19 @ 21:25:00
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: KungErik

Det var tider det, och min tjej tackar och bockar med tanke på hur mycket jag har lärt mig av dig...

2008-10-21 @ 07:12:40
URL: http://xfestival.blogg.se/
Postat av: Malin Gutke

VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG!???

UPPDATERA NU FÖR SJUTTON GUBBAR, DETTA ÄR DEN ENDA BLOGG JAG KOLLAR DAGLIGEN FÖRUTOM MIN EGEN!

2008-10-30 @ 22:53:09
URL: http://dumbom.blogspot.com
Postat av: www.raggodis.blogg.se

hahah skön humor :D

2008-11-10 @ 10:53:33
Postat av: Karre

hahahah älskar din blogg ^^ forstätt skriv!

två tummar upp för bloggen btw

2008-11-11 @ 16:34:19
Postat av: Joel

Sicket tjat! Sen är vi ju faktiskt 2, men båda är alldeles för upptagna med exkrement. Lovar att blogga lite random tok när jag får tid/ork över.

2008-11-12 @ 18:54:33
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: Jenny Bajsuggla

Haha, vad tramsigt!

När min sambos 90åriga farfar kom på besök hos oss första gången hade vi just haft 25årsfest och i present hade min sambo på skämt fått en jättedildo och en uppblåsbar gris med hål i! Dessa stod framme när farfar kom dit..det är bara att hoppas på att han hade starr och hela skiten..

Kul att du också har en Bajsblogg! I min kan du just nu välja var Bajsugglan bajsat samt läsa om när jag byggde en rullstol o fick hjärnskaking!

2009-05-04 @ 23:50:46
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback