Porr!

Jag har en granne...

Ska jag vara ärlig så har jag flera grannar, men en av dem urskiljer sig på ett pikant sätt.

I ett gammalt hus med trä- och gipsväggar så dämpas inte ljudet av andras förehavanden särskilt väl. Man kan utan svårigheter urskilja den äldre prudentlige herren, i lägenheten bredvid, sjunga i duschen, eller höra hur estet/bohem paret ovanför spelar gitarr och sjunger gamla progg-dängor.


Dessa två inslag är tämligen överkomliga. Det som dock börjar bli smått påfrestande är ljuden som sipprar igenom från grannen som har sitt vardagsrum vägg i vägg till mitt. Han verkar komma hem 30 minuter efter mig på dagarna och det första han gör klockan 18:00 är att slå på porr på hög volym. Porren är påslagen i ca 30-40 minuter varje dag vid samma tidpunkt. Efter denna period kommer porren slumpvis utspritt på dygnet.


Jag kommer hem från krogen klockan 05:00 på natten.  Porr... Kliver upp klockan 06:00 på en lördagsmorgon för att åka på svensexa. Porr... Åker hem och käkar lunch klockan 12 på dagen.  Porr... Masar mig upp ur sängen klockan 2 på eftermiddagen till ljudet av hård och skrikig. Porr... Klockan 18:00 Söndag under väntan på att EM-fotboll skall börja. Porr... Porr... Porr


I går kom jag på mig själv med att digga en sliskig porr-bossa medan jag diskade.


I dag var jag något försenad hem från jobbet och mötte min granne utanför dörren. Jag hade föreställt mig en halvfet 40-åring med en flottig kamma-över-flinten frisyr, men sanningen var att han såg ut som en helt vanlig människa. Han hade varken överdrivet stor biceps på högerarmen eller hår i handflatan, och av kroppshållningen att döma så verkade heller inte ryggmärgen tagit någon skada.

Jag inbillade mig dock en stark doft av säd när han öppnade dörren till lägenheten, men så här i efterhand så var det nog snarare mitt sinne som fabricerade doften för att tillmötesgå mina förväntningar.


För min del får han gärna se på porr hur ofta han vill, men det kan bli lätt pinsamt när man får besök. Häromdagen hade jag en kvinnlig barndomskamrat på besök i lägenheten. Strax innan vi skulle lämna lägenheten så drog så klart mr. Wank igång en extra skrikig (möjligtvis anal, kanske smisk) porris på hög volym.


Nu kommer troligtvis min barndomskamrat för evigt att förknippa den tidigare oskyldige 6 årige Kennü med tysk hårdporr.

Sprut och slut

// Kennü

Just ja.. I dag bytte jag sump-påsen på kaffemaskinen på jobbet. Sumpen var blöt och tung och såg ut som bajs. Jag var tvungen att stoppa ner handen och känna efter lite, men till min stora besvikelse så var konsistensen långt ifrån autentisk. När min chef kom in i köket och såg min entusiasm så gick dialogen så här:

- Chef:      Rätt mycket sump
- Kennü:   Mmmmm
- Chef:      Barn tycker att "mycket" är roligt
- Kennü:   Mmmmm
- Chef:      Oavsätt om det är Godis, Kapsyler eller.... kaffesump
- Kennü:   Det ser ut som bajs
- Chef:      *Suck*    Barn gillar bajs också

Jag hoppas på löneförhöjning


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, detta var något utav det roligaste jag läst på länge, du skriver enormt bra (:

sitter fortf o små flinar här i soffan .

Kram!

2008-06-12 @ 14:58:34
Postat av: KungErik

Jag skrattar inte, men det är för att jag saknar humor... men jag saknar kennus fysiska närvaro... "kom hem! vi börjar om igen!"

Postat av: Maluttanpruttan

hehehe, du är en enda bloggen jag verkligen kollar dagligen, detä här är anledningen, höhö(som hästar äter) du skriver himla bra och är nästan lika rolig som jag!

2008-06-15 @ 23:47:26
URL: http://dumbom.blogspot.com
Postat av: HANNA

hahahhaaa, favvobloggen! kikar in varje dag, synd bara att ni inte skriver så ofta...

2008-06-16 @ 00:53:50
URL: http://hannafelicias.blogg.se/
Postat av: Joel

gnäll, har ju fullt upp med annat =)

2008-06-17 @ 22:46:13
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: zlipzen

haha rolig blogg xD (Y)

2008-06-18 @ 22:48:42
URL: http://zlipzen.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, en ny blogg värd att kolla in känns det som :) Hoppas jag har rätt :)

2008-06-27 @ 22:46:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: jenny

hahha va du e sjuk...på ett jävligt roligt sätt...fortsätt så..!

2008-07-10 @ 17:41:44
URL: http://jennyferv.blogg.se/
Postat av: Emil Forsmark

Det hörs så väl genom väggen innifrån mig alltså?

2008-08-14 @ 17:57:22
Postat av: eaglez

Hörs det så väl genom väggen?

2008-08-14 @ 17:58:05
Postat av: Anonym

hejja grannen

2008-08-22 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback