Linko-Pinko Dyr-internet

Sitter strandad i Linköping utan batterier i telefonen. HJÄLP! Om någon läser detta, skicka en taxi OMEDELBART!

Jag lyckades med konststycket att boka fel Tågbiljetter på Internet när jag skulle åka från Stockholm till Göteborg. Gick inga andra tåg som kostade under tuselappen från vår... Nu kom Jonsson.. Måste gå.

Forts.

Nu sitter jag hos Omar, nybajsad, mätt och med laddad telefon. Kände mig utsatt och strandad på Linköpings central och hade nästan gett upp hoppet om fortsatt överlevnad. Men ny har fru fortuna vänt sitt ansikte mot mig och solen leder mig ut ur missären. I kväll ska vi dricka öl på Linköpings svar på Tranan.

/Kennü

Kommentarer
Postat av: Joel

låter som en win win win ändå i pinkolink

Postat av: Kennü

Jovars. Jag har aldrig varit någon Robinson-aspirant, men jag kände mig rätt mycket strandad där i vänthallen. Alla pratade så konstigt.

2007-08-23 @ 18:44:48
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback