Tappat trycket

I natt så hade man fest en timme längre eller en timme kortare. Jag vet inte vilket och jag är inte i ett tillstånd att klura ut det. Vilket fall som helst så slutade "kvällen" klockan 06:30 på morgonen. Det borde räknas som lite mer än en helkväll. Min omtänksamma sambo Jim väckte mig klockan 10 på morgonen för frukost på Göta. Sambo? Jim? Har karln äntligen kommit ut ur garderoben? Det är närmare sanningen man kan tro. Jag har ännu inte konverterat till bajs-packare, men min sambo är på god väg.

När man träffar samma bög (en alldeles livs levande frisör-bög av högsta rang, ingen vanlig pubertal ploj-bög) på krogen två gånger så bör man för sin egen hälsa och bakteriekultur inte låssas stöta på honom. Åtminstone inte båda gångerna. Gör man detta och överkonsumerar alkohol så kan det leda till diabetes, gråt och ofrivilligt analsex. Jim hade ett ofattbart flyt denna gång och klarade sig med livhanken och mandomshinnan intakt. Tänk på detta... Flirta inte med riktiga bögar om du inte är beredd att ”backa upp”.


Förmiddagen flöt på över förväntan. Morgonpromenad i rask takt i bitande +1 graders kyla för att hämta reservnyckel efter en penibel utelåsning från lägenheten och lite svart-jobb. Allt gick bra fram till ca 12-tiden då det var dax för dagen-efter bajsningen. Detta brukar vara höjdpunkten i vanliga fall men denna gång resulterade det i total genomklappning. Allt tryck i hela systemet förlorades och det slutade med att jag satt skakande på en kontorsstol. Nästa gång kommer jag inte dumpa innan jag har täcke, kudde, dryck och förtäring inom armlängds avstånd.

/Kennü


Kommentarer
Postat av: Joel

sug. fräls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback