Hård helg

Mycket har hänt... Mycket är glömt... Mer skall glömmas och balansen skall återuppstå...

Livet som disco-drottning har börjat närma sig sin topp och den långa men snabba vägen mot avdankad gala-drottning närmar sig med stormsteg. Min glamourfaktor är inte lika hög i dag som den var i går och förrgår. I skrivande stund sitter jag ute i de (norrlänska mått mätt) glesa västgötaskogarna, på en toalett omgärdad av stanken. En produkt av fri bar, fritt sexuellt tänkande och osunt leverne i största allmänhet. Men jag skulle inte byta ut det mot allt snus i Vårgårda. Inte mot allt ovett i Grängsbo. Inte mot all hip-hop i Nacksta. Inte mot all.... Ni förstår säkert vad jag menar..

Den härliga dagen-efter-ångesten börjar ta form. Den stickande känslan av att vilja gå till Polisen och erkänna allt, bara för att bli av med det dåliga samvetet. Tyvärr så är inte vansinnigt uppträdande och vårdslöst alkoholintag inte olagligt rent legalt sett, så det enda sättet att bli av med ångesten är att vänta ut skiten och sedan göra samma "misstag" nästa helg. Eller så konverterar man till katolik. Ut och leva rövare, synda som hin håle själv, missbruka kvinnor och sprit för att sedan gå och bikta sig och få syndernas förlåtelse. En religion i min smak.

Nu skall jag masa mitt bleka bakfyllearsle till durschen och sedan gå ner på stan och köpa mig ett läskande fruset torskblock på pinne. Man är inte på västkusten för intet.

Smegma





/Kennü

Kommentarer
Postat av: Joel

sås i nyllet. headshot.

Postat av: Kennü

Man-Milk

2006-10-17 @ 21:44:40
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kött

Det där är ingen man-milk. Det är västkustsallad.

2006-10-18 @ 12:21:38
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: KungErik

Hur som helst så ser det ut som du är på ett hotellrum...Har du börjat hora igen?

2006-10-21 @ 17:29:49
URL: http://fiskfan.blogg.se
Postat av: Kennü

Nej kvinna. Det är en seriös konferens. Fråga Marcus.

2006-10-21 @ 22:39:28
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback