Dammsugare och framtidsplaner

Igår fick jag ett samtal till min mobiltelefon. Det var en fd. kollega som undrade om han fick komma och dammsuga hos mig. Jag blev så förvirrad och bajsnödig så jag gick med på det. Kommer spela DLK's gamla hit "Dammsugarförsäljare Blues" som soundtrack medan han får städa.

På fredag skall bilen hämtas. Därmed kommer även ett smärre hembesök bedrivas, för att försäkra hälsostatus på släkt och vänner. 
Sen har vi ju Kennû också, som nog räknas som en hybrid i sammanhanget (vän/broder af brödraskapet blå analen). Honom hade jag tänkt gästa inom några veckor (beroende på när jag jobbar helg nästa gång). På vägen till Alingsås har jag skarpa planer på att stanna till i Gävle för att kidnappa en viss Olowz (samt ev. husgastar) för resesällskap.

Goda tider!

bajs
/joel

Kommentarer
Postat av: Nisse

Haha, bra skrivet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback