Fruktansvärd Ågren!

Jag har gjort något jag aldrig trodde att jag skulle göra, och jag skäms som en hund!
En sådan fruktansvärt ågren! Missär och olycka! Så här dagen efter känns det ännu värre! Jag vill duscha i kallvatten och skubba mig med en rotborste! Eller kanske till och med en stålborste.

Igår var det ett av de fruktansvärt pinsamma och dåliga ordleks programmen på TV. Man zappar förbi och ser direkt vilket ordet de söker är och endå traglar den totalt okompetenda programledaren (gärna en gammal dokusåpakändis) att man skall fortsätta ringa in för att ingen har kommit på det rätta svaret. Denna gång var det en genombögig programledare på 6:an som såg uppgiven ut så jag zappade inte vidare. (Inte för att han såg genombögig ut utan för att han såg uppgiven ut). Det visade sig att det hade ringt 7 stycken arbetslösa stackare som hade gissat fel och programtiden började tydligen ta slut. Man skulle gissa på 8 ord som hade ordet hund framför sig. Programledaren hade börjat ge första bokstäver i orden för att det skulle bli lättare och hade dessutom fuskat lite.

TV6 är en nystartad kanal och har tydligen ingen imponerade budget till sina ordleksprogram så istället för en flashig datorskärmvägg så hade de en stor papp-skylt som såg ut att vara gjort av dagiset hjorten. Dessutom använde de sig av låssassedlar som såg ut att ha blivit inscannad av en handscanner och utskriven på en gammal Canon Bubblejet skrivare.

Programledaren hade i sin desperation "råkat" petat iväg låssaspengarna så att en del av den andra bokstaven i ordet syntes. Trots detta så ringde alkis efter alkis in och gissade fel. När en kärring hade kommit fram två gånger tänkte jag, vaffan! Är det så få som ringer att samma person kommer fram hur många gånger som helst? Ordet skulle altså börja på hund och första bokstaven i det andra ordet var p, plus att man såg en del av den tredje bokstaven som var s. Det kunde altså bara vara hundpsykolog som var ordet.

Innan jag hann ingripa så hade min dumjävla högerhand (inget mer onani för dig schlyna) greppat telefonen och slagit det svindyra nummret som bara arbetslösa och alkisar ringer. I luren hör jag, "Tack för ditt samtal. Du har tyvärr inte blivit utvald denna gång".

Skammen sköljde över mig och jag fick en känsla av illamående i kroppen. Jag kände mig dels lurad och dels som att jag hade begått ett alvarligt brott. Som en blandning av en kille som har fått med sig en supersnygg brud hem och det visar sig att "hon" har större penis än sig själv, och en pedofil med samvete.

Jag kan åtminstone trösta mig med att om TV6 investerar i en stor datorskärmvägg att köra sina fåniga ordleksprogram på, så har jag bidragit med en 10 000 del av denna med mina 9,65.

Fall inte för frestelsen mina vänner

/Kennü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback