Inne/Ute

http://www.kissochbajs.com/kb_memory.swf

Kompromisslöst rolig för barn i den lägre medelåldern!

Efter som att alla gör inne/ute listor så får inte vi vara sämre.

Inne/Ute ord

Inne
Bajs bajset
subst.
Klassiker som passar för alla årstider. Kan agera variabel för de flesta ord i den svenska ordlistan.
Gôtt mosUttryck från Västra götaland som utlöser fniss och spontana asgarv från norrlänska gäster.
LårEn högoddsare. Tidigare ett rätt äckligt ord men har slipats till ett målande fint ord som har tagit klivet in i litteraturens finrum: sexnovellerna.
KvargBättre än Keso
  
Ute
FettRiktigt dåligt ord som används av personal på Carlings och programledare på ZTV. Se även Rocka
RockaSe motivering för Fett. Blir om möjligt fulare sammansatt med ovanstående ord. Rocka Fett.
VärstaVärsta coola snubben.. Vidare utveckling överflödig
Tack o tackOrd som används av gammla gubbar i hela Sverige och Kassörskor i Bollnäs
Balor...


/Kennü

Kommentarer
Postat av: Kött

Bland det vackraste jag läst. Tackåtack!

Postat av: Kennü

Din ssscchlyna

2006-03-22 @ 22:04:48
Postat av: Joel

"Gôtt mos" !?!?! Och "lår" ?? Herreminguuuud, vad kommer på detta då? VULVA eller? ujjujj jag tänker bara hälsa på dina bättre rosa delar i april hör jag.

2006-03-22 @ 23:47:01
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kennü

Du är välkommen att komplettera listan J-Bone.

2006-03-23 @ 10:07:38
Postat av: Kennü

Jag gillar Theodor

051020 Artonde (??) kiss-och-bajs-åldern
Vid middagen berättar Theodor historia efter historia som han hittar på och alla innehåller ett visst mått av bajs, koblajor eller prutt:
Theodor: Vet du vad jag ska önska mig i julklapp?
Jag: Nej.
Theodor: Jag ska önska mig 2 liter bajs, en riktig dinosaurie, en leksaksdinosaurie och en så'n där Dinosaurius Rex med knappar på som kan gå. Och så ska jag önska mig prutt också.
Jag: Har du kommit in i kiss-och-bajs-åldern igen?
Theodor: Japp! Pruttmamma! (Puh!!)

Saxat från http://www.theomin.se/2005septokt.htm

2006-03-24 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback