I natt jag drömde...

Vaknade till, kallsvettig och slak.
Drömde att jag var på ett köpcentra av något slag, där fröken Beyonce uppträdde. Som ett publikfriande inslag satte sig sångerskan i mitt knä och sjöng en bit. Dock märkte jag en krystad min, samt de välkännda tecknen för en kommande smygfis. När väl den mörka skönheten släppte den lille smygaren följdes den av en flod av brunt guld. Världspressen gottade sig i detta, och på all världens skvallerblaskor syntes mitt nerbajsade sköte, samt en gråtande (fd.) världstjärna.

Good times

bajs
/joel

Kommentarer
Postat av: Kennü

Fullt normala drömmar. Hon kanske "smälte" i ditt knä. Jag hade samma dröm, fast då var det Bert Karlsson.

2006-06-12 @ 19:34:04
Postat av: Joel

Ah, bertan kan det där med befläckelse.

Postat av: KungErik

Konstiga drömmar ni har. Ni borde undersöka er. Jag menar, det är inga normala drömmar det där...

Hur som helst, jag upplever sånt där i verkligheten varje dag. Det är kanske iofs inte heller helt normalt?

2006-06-14 @ 21:07:45
URL: http://fiskfan.blogg.se
Postat av: Kennü

Drömmer du inte mer?

2007-01-05 @ 00:30:03
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback