Nya terroristhot!

TjoKapsejs! Mr Bajs har ej bytt lösenord sen mitt gästinlägg så jag utnyttjar denna k(anal) att varna världen innan det är för sent!

Efter att ha läst en fantastisk fight i 32 ronder mellan
Hurra-bloggen och halva sveriges kajalsminkade melankolsvåra hatavärlden Kent-fans, så har jag kommit till insikt.

Jag citerar Aftonbladet, som citerar Sydsvenskan, som citerar Klas Bergenstrand, som är säpochef, som uttalar sig angående nya potentiella Terroristgrupper:

"Och det är inte de etablerade nätverken som utgör störst risk när det gäller terrordåd, säger Bergenstrand till Sydsvenskan.
  – Det är andra personer som vi ännu inte sett. De personerna ska vi hitta, kartlägga och analysera
."

Banne mig om man inte kan höra en av snorungarna i barnkören rabbla instruktioner om hur man bygger om sin ipod till ett massförstörelsevapen när man spelar "de som försvann" baklänges.

Kom ihåg att ni hörde det här först. Jag kan se framför mig när Aftonbladet citerar Sydsvenskan, som citerar Säpo som citerar bajs.blogg.se om hur det makabra terroristdådet mot Sibylla Månkarbo förutsågs långt innan det hände (Mitt eget antagande att Kent-fans i denna kategori även är veganer)

Cencurrisken på detta inlägg är överhängande då redaktören och förvaltaren, mr klös själv är en del av den svarta massan.

Lev väl!

Kennü

Kommentarer
Postat av: Joel

censur eyy - no way . höhö. den skaran lämnade jag innan millenieskiftet, trodde på domedag eller nå tills dess. scrubs season 5 for the win!

Postat av: Kennü

Bredband är lyx. Min gprs-anslutning duger gott och väl. Inte tillräckligt för scrubs dock.

2006-01-25 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback