Kära bloggbok....

Mitt själv är galet nöjdt. Mitt veckade Joels när han sovade. Klockat varde klockan nio. Hoho!

Jag är lite nervös så jag tappar all känsla för meningsbyggnad och gramatik. Jag har fått den stora äran att Blogga i en av Sveriges största, mest uppmärksammade och omdiskuterade Blogg. Bajs!

Min första kontakt med bajs.blogg.se var genom text-tv under kontaktannonser/män söker män. Halkade in dit av en ren slump när jag råkade slå in 580 på tv4's textv. Av en händelse råkade jag av misstag att slå nummret i en av annonserna och kom i kontakt med Joel. Det kan låta skrytsamt att säga att jag inledde ett förhållande med en av sveriges mest kända bloggare, men jag är rädd att så är fallet.

Eller inte...

Jag och Joel träffades igentligen redan i högstadiet och från dag ett drogs vi samman av ett genemsamt intresse för detta underhållande, bruna exkrement på fyra bokstäver. Och på den vägen är det...

Haha! Erik Drakenfisk skulle precis tömma soptunnan på kontoret. I botten av soptunnan låg det ett 4 cm tjockt tonertäcke. Skrivartoner till laserskrivare (reds. anm). När Erik vände på soptunnan så blev det ett härligt damm-moln. Små anekdoter som ger vardagen guldkant. Denne Erik har förövrigt kommit in i en anarkistisk fas och vill bryta lagar. Han bär inte pistol, snattar eller något annat normalt. Nej.. Han bär omkring på ett paket
illegal torsk. Man beräknade att 33% av fisket i Barenshav mellan Ryssland och Norge är illegal. Denna kommer sedan via en grossist i Danmark in i Sverige och vidare ner i AnarkEriks ficka. Skrämmande. En annan illegal torsk.

Tjing! --Kennü

Kommentarer
Postat av: KungErik

Njae...

Börjar kännas tungt att andas nu .. kan det vara tonern?

Postat av: Joel

Dessa torskar...

2006-01-19 @ 14:33:15
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kött

De två konstigaste människorna någonsin. Samlade på samma plats. Igen. Bara kaos, död och analsex kan följa.

2006-01-20 @ 02:24:22
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: KungErik

Japps, och härligt är det!

Kram

K och E (Kennü och Erik).

2006-01-23 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback