Alla gillar väl Måndagar?

Personligen har jag svårast för tisdagar. Känner på mig att morgondagen kommer bli extra dryg, eftersom vi ej får mackor på jobbet då. Min mage har liksom lärt sig att förvänta det nu, eftersom vi får macka på måndagar. Magar är roliga saker. Min är speciell (se bild nedan).

Nu är det dags för en skvätt kaffe så jag orkar se hela CSI sen vid 21:00.


Oh jo förresten, veckans tema är Scrubs (som så många gånger förr), eftersom jag råkade plocka fram skivorna med alla avsnitt. Måste kolla igenom dem igen på den lilla fritid jag har, och drömma om när nya säsongen kommer igång.

Kram
/joel



bellymonster

Kommentarer
Postat av: Kött

Det var tammejfan det finaste jag sett sen jag konfirmerades. Speciellt det där lilla luddet som du kallar kroppsbehåring.

Postat av: Ulva-Jesus

du har en sån fin spänd mage joel. blir alldeles till mig.!

2005-10-11 @ 15:44:14
URL: http://ulva.blogg.se
Postat av: Kennü

POw!

2005-10-12 @ 17:16:07
URL: http://home.bip.net/kvi/aztor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback