Klent byggd och mentalt ofullständig..

..samt lat när det gäller att blogga. Har visserligen inte gjort mycke mer än att jobba senaste tiden. Eller jo, var ju hemm till "byn" i helgen. Trevligt.
Bollnäs lyckades vinna World Cup (final mot Esbyn). Inte fullt så trevligt, men rödblå spelade inte sådär jättebra, så det var faktiskt ganska rättvist.

Tror jag bryter ihopp på jobbet snart. Att snacka med tekniskt handikappade gaphalsar hela dagarna går väl an, men den totala avsaknade av regelbundenhet i schemat kan få den bäste att bli virrig. Tror inte jag haft några veckor som liknat varandra hitills. Känns som att de som lägger våra scheman mest kastar dart om saken, eller använder en frän c++ randomizer grejj som "en datakille" snickrat ihop på sin komvux-kurs.

Vad säger man? Bajs?

Yes, Bajs Indeed!


/joel


Kommentarer
Postat av: Kött

Mmm, bajs.

Postat av: ulva

Mmh, C++...

2005-11-04 @ 10:19:24
URL: http://ulva.blogg.se
Postat av: ulva

ooh. kom på en sak till.
"Frän". Vilket ballt ord. Var länge sedan jag hörde det. Ska lägga till det till mitt ofullständiga vardagsförråd av ord.

2005-11-04 @ 10:23:37
URL: http://ulva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback