ny teknik är jobbig

Så har man då fått sig en ny dator, eller ja, delar nog för att bygga halvny. Fungerade klockrent en dag eller 2, förutom en par mystiska omstarter. Inget att bry sig om tänkte jag. Tills idag. Kaos. Konstant bluescreen/random reboot. Usch va ilsken jag blir.

Sjuk har jag lyckats vara igen också. Mår rätt ok nu dock.

Något som piggar upp är den påhittade men endå så verkliga figuren Eric Cartman:
"Moooom, could I get you to do something for me? Uhm, ok... This is gonna sound a little strange, but stick with me.. Mooom, would you mind coming with me to sign up for the special olympics so I can beat all the handicapped kids and win 1000 $?"

Jobbar i helgen gör jag också. Aja, jul och ledighet snart.

rock on

/joel


Kommentarer
Postat av: Jocke

köp en mac i stället.

Postat av: Kennü

Jag är rädd att det är kondylom. Du blir tyvärr aldrig riktigt av med det. Blåskärmen är ett givet tecken. Testa att bränna bort det.

2006-01-16 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback