Tack som fan, KÖTT!

Kötts egendesignade skylt har lett till aktioner från de lokala extremisterna. Tur att jag muckade med kristna och inte någon annan religion med mindre humor, för då hade jag kanske fått dörren bortsprängd av en självmordsbombare.


image68
Dörrskylt á la Kött


image67
Hämdaktion från religöra extremister. Observera SAS reklamen i version XXL



image69
Min utstyrsel vid fotograferingstillfället av skylten på ytterdörren. Skyddskläder iform av mysbyxor, boxerkalsonger samt kavaj av anglosaxiskt snitt. Rejält förberedd inför eventuell hand-to-hand-combat


Några förslag på hur jag kan komplettera min skylt för att inte erkänna mig besegrad. Gärna en fyndig one-liner.


/Kennü

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooohoo, bajsjoel :D

2008-02-07 @ 17:45:50
Postat av: Joel

nej nej, bajskenny var det där

Postat av: Anonym

jahaja, då får det bli hej bajskenny då :)

2008-02-08 @ 16:07:25
Postat av: KungErik

"Reklam och frälsning undanbedes, men sprit och vänner välkomnas..."
Och då vänner i fet stil...

2008-03-07 @ 10:23:38
URL: http://xfestival.blogg.se
Postat av: jenny

hahahaha, skrev in bajs.blogg.se på skojs skull (jag är ju så mogen), så bara kommer jag hit och så är det typ roligaste sidan ever :D:D

jag hejar på dig!!!

2008-04-25 @ 19:39:30
URL: http://longlostpenpal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback