BajsMSN - Fast roligt

En vis man sade en gång att datorer är byggda för att strula. Det kan i många fall vara helt sant. Men ibland är det just det som är charmen med datorer. Speciellt när MSN flippar ur och tycker att samtliga kontakter i min lista loggar in och ut 20 ggr på 30 sekunder. Det var roligt att häpen sitta och kolla hur XXX precis har loggat in och det fullkommligt sprutade fönster på skärmen.

Kändes som taget ur en fräsig actionrulle där en datahacker bryter sig in i ett system och fönster ploppar upp överallt. Jag hade tyvärr bara en skärm. Hade jag haft sju eller fler skärmar så hade det blivit riktig Sawfish känsla över det hela.

Oj.. Fan.. Jag är nörd... Nu måste jag sluta skriva innan jag forserat alla tvivel!
BajsMSN - Fast rolig

/Kennü

Kommentarer
Postat av: Joel

Swordfish menar du väl =)

bajs!

Postat av: angelica

vad mogen du är jävla äckel bög!!!!!!!!

2006-11-24 @ 15:57:22
Postat av: Joel

hah den där quinnan måste vi dra en takeover på

2006-11-24 @ 17:03:05
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kennü

Haha! Vi måste snart skaffa en bot som kan röja upp i våran (k)anal. Rätt schysst att de får surfa på bajs-sidor på högstadieskolor. Eller det där kanske t.o.m. var från mellanstadiet. Essman hade satt block på bajs-dns:er.

2006-11-27 @ 23:48:58
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Bella

hahaha

2006-12-01 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback