Jag klarar mig själv...

.., jag kan städa, jag kan laga mat
men det är nåt som fattas, jag vet inte vad
Nog fan har jag hund, jag har bil och jag hade en vän
Men nu bryr sig ingen om jag kommer hem
är ensam, ja ensam, så ensam igen

Eller gör jag det? Dumt att chansa. Jag flyttar in hos en kille istället.

Dessa han jag bocka av från att-göra-innan-25-listan.
Jag är mäkta nöjd med resultatet.

Köpa något på E-bay
Sluta kritisera filmer och tv-program öppet och högljutt
Behålla min förhud
Uppnå 36 i hcp
Skaffa ett fadderbarn
Vara trevlig mot fula människor
Tvätta bilen grundligt
Bräda Marie
Inte ljuga på en hel vaken timme
Laga punkteringen på min cykel
Köpa en majblomma
Bygga färdigt köket
Utveckla en teknik att förvandla bajs till humor
Bearbeta min fobi för förståndshandikappade
Avstå från min hårdrockiska fascination (Detta skall anammas enl.
Mexidus, så jag har bytt spår)
Underdriva storleken på en fisk jag har fångat
Berätta vad verkligen tänker på när någon frågar (Och som genom ett trollslag så blev jag singel)
Utföra minst 10 saker på denna lista

Success!

/Kennü

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,863121,00.html
Hoppas förfan att han kommer med en penis iaf.


Kommentarer
Postat av: KungErik

Välkommen till den patetiska klubben där vi inte ens blir nekad sex för man är inte ens i samma säng som en tjej.

När man delade säng med någon varje natt kunde man i alla fall få ett "nej" eller "nej jag har huvudvärk" eller "nej jag kom precis från min älskare".....

Men vad får man nu, inte ens ett nej. Trist.

Men mig får du alltid kennü

erik

Postat av: Andy

For fuck sake Teddy... Ska du olla Kaknästornet kan du dodga polisen hemma hos mig, jag bor ju 5 minuters rask språngmarsch över gärdet.

Du vet att jag ljuger för dig... Och tack vare dig

2006-07-27 @ 14:49:33
Postat av: Kennü

Teddy och Andy. Det låter som ett bögpar från en tysk smisk-film. Härligt! Det låter som en plan. Jag skall skaffa mig svarta trikåer med en liten attentatslucka framtill, sen kommer jag löpande över gärdet, fnittrande frenetiskt. Öppnar du verkligen dörren?

2006-07-27 @ 16:42:52
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback