Skogen goes cyberspace

Så sitter man då här mitt i skogen. Grängsbo, home sweet home.
Inget direkt speciellt med det, förutom då det faktum att man nu kan bruka en såkallad höghastighetsanslutning till internet här. Känns som om det var igår vi fick asfalt (eller asfalt-lookalike) på vägen i byn, och nu detta.
Nu är det ju bara en 0.5's ADSL men endå. Det är fränt, men samtidigt skrämmande. När jag blir stor ska jag nog flytta ut i skogen på riktigt, där ingen ny teknik kan hitta mig. Som
Ludde


/joel

Kommentarer
Postat av: marie

Får jag vara med och bestämma vart vi ska bo?? JAg bor centralt så får barnen pendla mellan oss!!

Postat av: KungErik

Barn...?

2006-02-28 @ 13:28:24
Postat av: Kennü

Det är lungt. Efter som att ni skall adoptera mig och jag har egen bil.

2006-02-28 @ 13:29:39
Postat av: Kött

Jag vill också ha joel som adoptivpappa. Tänk vilka bråk vi ska ha i barnhagen, Kenny!

2006-02-28 @ 17:56:14
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Joel

blotta tanken får mig att fnissa. pax inte jag byta blöja.

2006-02-28 @ 22:33:56
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kött

Alternativt kan jag gifta mig med Joel och adoptera dig. För Marie verkar ju aldrig vilja fria nån gång. Det skulle faktiskt vara rätt bra, för då skulle jag få använda din bil när jag ville.

2006-03-01 @ 15:42:15
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Kennü

Om jag får vara passiv åskådare i ett hörn av barnhagen när du och dina håriga hårdrockspolare har orgier. Jag har alltid varit entusiast av naturprogram och framförallt parningsakten. Att få uppleva detta live gör att min blöja blir töjd av blotta tanken.

2006-03-15 @ 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback