Resumé de-lux - Del 1 - Återföreningen

Tystnaden från min sida har varit total. Sommaren har varit lång och tärande, men jag tog mig igenom den även detta år. Jag har lovat en kort Resumé av upptågen i Hälsingland, Gästrikland, Dalarna och Stockholm.

Det började med en grymt trevlig afton i Alfta. Perssons Pack och Engmans spelade, men det bästa av allt var att UF Strawbend hade den första återföreningen sedan gymnasiet. Det var ren tur att det inte läckte ut i pressen.
Spenke (monkeyboy) hade hår under axlarna, Spräckis (das boot, återkommer till detta smeknamn senare) och Joel (med magen) gjorde cameltoe i vardagsrummet och jag skötte mig som vanligt på ett föredömligt sätt.

Vi missade halva Engmans, men röjde lös ordentligt till Persson.
På väg hem från Forsparken så fick Joel den briljanta idén att vi skulle hoppa på nattbussen och efterfesta i Edsbyn. När vi väl kommer till byn så träffar Joel på Marie och hon vill fornikera med honom så de pyser iväg snabbare än en avlöning. Där står jag ensammen och övergiven i Edsbyn mitt i natten och förbannar mig själv som "gick på den lätta". Som tur är så räddar Drakenfisk mig när missären är som värst och vi går på efterfest hos Ivar. Det gjorde tyvärr 20 stycken oinbjudna 18:åringar också.
Vi avslutade kvällen med whiskey klockan 04:30 på morgonen (kändes som en bra idé just då) och spenderade en hel dag i bakfylledimma under Volasdagarna i byn. Tack för omvårdnaden Drakenfisk.

Denna helg avslutades med Korvstroganoff och film hos min kära syster som även gav min denna UNDERBARA födelsedagspresent!

To be continued....

/Kennü (AKA Teddy)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du verkar snacka mycket skit du, öppna inte käften om du inte vet vad du snackar om.

2006-08-18 @ 19:27:40
Postat av: Kennü

Huvudet på spiken! Mina personliga intryck och upplevelser är något jag absolut inte borde yttra mig om. Schlyna!

Postat av: KungErik

De nada kent. allt för dig....

"oohhhh another one..."

2006-08-29 @ 17:19:34
URL: http://fiskfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback