Skägg

Hypotes:
När håret på huvudet glesnar, så sjunker det ner genom kroppen och kommer ut ur arslet i form av rövragg.

Problem:
Kånkelbär i all ära, men man förlorar ca 20 minuter av sitt liv varje gång man bajsar. Att tvinna ut bajset ur rumpskägget är förvisso ett intresse stort nog att kallas hobby, men dock en tidsödande sådan. Speciellt när bajset (jag nämner det i bestämd form då jag anser att allt bajs igentligen hör ihop, men det är en annan historia) har en förmåga att vilja exkrementera precis när man är på väg att sätta sig i bilen på väg till jobbet. Detta resulterar i för sen ankomst, löneavdrag och allmän missär.

Lösning:
Skägg! Eftersom att jag är på ålderns rand, 25, och ännu ej blivit tunnhårig så hoppas jag att förbli detta till åtminstone 35 år. Därefter får jag cancer och håret strålas bort. Tills dess kommer min rikliga hårväxt + ett rejält rallarskägg bidra till en drastisk minskning i hårproduktion i de bakre regionerna. Dessutom är skägg attraktivt.

Kontenta:
Hår + Skägg = Attraktivt
Attraktiv = Bitches & ass
-------------------------------------
Röv - Rövragg = +20 min
+20 min = +Lön
+Lön = Pengar
Pengar = Bitches & ass
-------------------------------------
Skägg = -Gilette
-Gilette = +Pengar
Pengar = Bitches & ass
-------------------------------------
Bitches & ass + Bitches & ass + Bitches & ass = shitloads of Bitches & shitloads of ass

Summering:
Skägg och hår ger shitloads of Bitches & shitloads of ass.

En doktorsavhandling inom ämnet kommer att avläggas våren 2009 för de intresserade.

/Kennü

Kommentarer
Postat av: Joel

Men om man passar på att dessutom raka/ansa rövraggen då? Skägg fungerar bra för mig än så länge, växten i de nedre regionerna har liksom stannat av.

Postat av: Kennü

Utan att avslöja för mycket från den kommande doktorsavhandlingen så kan jag säga att det krävs att man använder rätt algoritm när man räknar ut hur mycket hår som skall få frodas på hakan. Om man överdoserar så kan det hända att rövraggen blir för kort. Detta kan leda till inflammerade hårsäckar. I ditt fall så kan du odla en hel del med tanke på den sparsamma hårväxten på hjässan. Men å andra sidan så tror jag att sparsamt torkande efter toalettbesök i ditt fall har lett till en bördig och fin miljö för rövskäggsodling. Om så är fallet och du samtidigt har spart skägg så är det stor chans att du har rubbat den delikata balans som råder mellan arsle och huvud.

2006-04-25 @ 13:05:09
Postat av: Joel

Känns okej än så länge. Har mer att ge på hakan utan att det drar sig till säckarna i röven. Du är välkommen att inspektera vid tillfälle.

2006-04-25 @ 23:29:05
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback