Ola & Potatisarna

Är sanningen sann, eller är detta ett fruktansvärt illdåd?

Jag fnittrade för mig själv när jag läste föregående inlägg av värddjuret (Joel) då hans text innehöll ordet "Ola" och även ordet "Potatisarna". Detta motiverade mig till att dundra superhit efter superhit med i rubriken nämnda band. Självklart var jag tvungen att googla på
"ola & potatisarna bajs" för att se om de hade någon låt med detta bruna exkrement i titeln. Självklart så träffade jag http://bajs.blogg.se/ på första placering och var tvungen att klicka på denna extremt frestande RUL*. Döm om min förvåning när jag såg denna kommentar!


Postat av: ola
Hej främling! kollade runt lite och ser att du gör lite reklam för oss... kommer en ny skiva i höst...ge mig en adress så ska du få ett exklusivt exemplar... Arbetsnamnet är Potatica...

Ha det bra!

Ola

2006-apr-10 @ 18:45:25

Min första tanke var att kontakta ärkemonark Ola och sno skivan av värddjuret (Joel) men efter som att jag redan är parasit (Kennü) i denna blogg, samt att Ola inte lämnade några kontaktuppgifter, så tog jag mitt förnuft till fånga.

Däremot så håller jag tummarna och filar på ett öppet brev till Ola & Co där jag, i egenskap av parasit till den stora marknadsföringsk(anal) som denna blogg är, kräver en låt (ev. nytt arbetsnamn på deras kommande skiva) med bajs i titeln. Detta för att ytterligare förstärka vår träffsäkerhet på valfritt sökord + bajs.

/Kennü
*Se förklaring av RUL på följande länk

Kommentarer
Postat av: Kött

Det är ju hur stort som helst. Som ett matsalsbord minst.

Postat av: Joel

som en hel galax

2006-04-12 @ 08:53:03
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Anonym

kan hända att det kommer en låt där vi faktiskt sjunger "Hej lilla gubbe, får jag lukta dig i rumpan, sen ska jag spela dragspel"

Ola

2006-04-12 @ 19:53:57
Postat av: KungErik

Det är stort...

Jag har dock hört rykte nu om att pärsmässan och Ola och potatisarna = sant.

Fler som hört?

I övrigt är det inte sol och underbart i luxemburg... ganska grått och trist... Osso pratar dom nå konstigt språk...

2006-04-13 @ 23:41:04
URL: http://fiskfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback