Ursäkta mig

Varför är Scrubs så sjukt (haha, sjukhus) bra?

Nåväl. Har vart klen på att bloggilura. My bad. Kan bero på att jag jobbat 8 dagar i rad nu. 2 dagar kvar tills jag får 2 lediga dagar. Pust och stön på alla sätt och vis.

På fredag bär det iväg hem till den vackra Voxnadalen. Byta till vinterdäkc på bilen, ge lillsyrran sin fördelsedagspresent, samt umgås med polarna. Trevligt.

Kom på att jag måste uttrycka någon form av musiksmak också, har sett att rutinerade bloggar som Kött med flera använder sig av metoder som "Dagens låt" etc.

Jag skiter i dagens låt, och listar istället (i ingen speciell ordning) här en bunt låtar som jag mår bra/blir glad/somnar/rockar hårt till.

Soundtrack till Garden State, samt alla soundtracks till Scrubs. | Zach Braff har fin musiksmak.
Hela Anna Ternheim's album Somebody Outside. | Sicken pärla hon är.
Engmans Kapell - Hälsingevind | Hälsingepatriotism
Money Brother - Stormy Weather
Turbonegro - Drenched in blood
Sator - I Wanna Go Home
Köttbullelåten
Millencolin - Leona
Basic Element - The promise man
The Kristet Utseende - Kairos Fjollor
The Doors - Touch Me
Iggy Pop - The Passenger
Whitesnake - Here I Go Again
Mustasch - Ratsafari
Ola & Potatisarna's tre album: Jag ska bli diktator, Äppelträd och Herregud 37 | Kan man bli annat än glad av dessa galningar?

Nu orkar jag inte skriva mer.. Jo, förresten. Perssons Pack håller än. Samlings CDn Diamanter finns att köpa på typ cdon etc för billig peng (dubbel cd). Köp den vettja.

Southpark har dragit igång igen efter sommaruppehåll. Inatt kommer ett nytt avsnitt. Kung.

rock on

/joel


PS. Kom gärna med lite musikförslag, min playlist känns old och jag orkar inte komma på musik jag saknar med egen tankekraft. Har ju iofs 4-5000 låtar på den trasiga datorn, men det är där det.


beefcake

Kommentarer
Postat av: Helena

WOW! Ett fan av din blogg (A) :D Du har bloggat länge! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback