Tisdag var det, ja.

Usch. Jag borde söka jobb på TV4+. Visar sig att jag nog är synsk, men det var ej bristen på mackor som förstörde dagen. Rent allmänt pissig dag på jobbet helt enkelt.
Tur att man har galna urflippade kollegor som kan locka fram lite spasmer i smilbanden.

Skoj att BajsMartin börjat blogga (ulva.blogg.se). Rolig länk hade han där också, om en galen tant som bajsat ner en snubbes lägenhet. Den anekdoten räddade min kväll.

Hittade ett roligt litet program också nyss, som gör att man kan köra gamla DOS baserade program/spel i nyare Windows (DOSbox). Tyvärr så är det inte sådär jätte-utvecklat, så mina förhoppningar om att kunna köra Warcraft2, Settlers och andra klassiker precis som det var back in the days har sjunkit.

Nä, nu är det dags att titta på teve och somna. Rock on

/joel



Kommentarer
Postat av: ulva!

Den bajsande tanten var helt enorm. Jag satt försänkt i förvåning och skratt samtidigt när jag läste den. Gud vilken äcklig kvinna. ULVA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback