Straffar kan ju vara skoj

Även om det inte känns sådär jätteroligt med en 0-0 match, så var det roligt att se Byn spela. Att det tillslut blev vinst gör inte saken sämre.

Skoj att svt24 kämpar och sänder icke-mainstream sporter som bandy och innebandy. Skoj att titta på.

För min del är det nu dags att ta på lite kläder, diska och hämta "frugan" vid stationen. Har dock vart rätt skönt med en helg i ensamhet. Nästa helg ska jag jobba (suck!), men på tisdag är jag alldeles ledig så det kanske blir till att hitta på någe bus då. Den som lever får se.

Känner att jag vill hem till skogarna snart också. Bita björnar i skrevet, hugga ved och känna sig manligt sunkig.

Dags för en sista tarmtömmning med öppen dörr.


/joel

Räddad straff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback