Nyduschad, fet, hyffsat skallig och glad!

Såja. Lost snart. Spännande.

Ser att min fina(?) blogg har fått finbesök av goooogle annonser. Spännande.

I morgon jobbar jag halvdag, och tjejen fyller år. Spännande.

I helgen jobbar jag, och på fredag jobbar jag till och med kväll. Inte lika spännande.

Kommer missa FC Z på fredag. Riktigt trist. Får väl vara olaglig och ladda hem det.. Eller vara helt crazy so 90's och banda det på VHS.

Vill passa på att tipsa om Pets, trevliga välpolerade pojkar från mina hemtrakter som spelar fin musik:  
http://www.pvz.se/pets/ 

Det börjar bli kallt. Jag vill angla snart. Och skaffa EU-moppe. Och köpa dator. Fräna grejjer.

puss och kram

/joel

Kommentarer
Postat av: Kött

Att kalla pojkarna i Pets för välpolerade är väl något missvisande. Fast trevliga, förvisso.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback