Lördag kväll, vilken härlig kväll?

Löjlig förlust i VM kvalet, tänker ej gå in närmare på det.

Fick tips via Kött (kott.blogg.se) att ett visst kollektiv (hurra.blogg.se) ansåg att jag borde länka till ratemypoo.com från min blogg. Insåg att detta naturligtvis var det enda rätta. Usch, rim.

Spelat en del Warcraft 2 idag. Synd att det fungerar bajs på win2000 och nyare dator (nyare=bättre än 486). Kan ej röra muspekaren på höger sida av skärmen, samt att det går på tok för fort att scrolla. Kaos. Ändå ett roligt spel som väcker många känslor. Warcraft 2 är i princip anledningen till att jag började på allvar intressera mig för datorer och datorspel. On the bright side har jag i alla fall hittat ett spel som startar på min laptop, så paniken över att införskaffa en ny fungerande stationär dator har stillat sig.

Nu känner jag att det är dags att varva ner. God lycka till er ungdomar som fortfarande orkar hålla igång denna tid på dygnet, min tid är över...

Puss och Godnatt!

/joel

ehm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback