Poker och dass

Var hos bajsMartin (ulva.blogg.se) igår och spelade poker. Trevligt.
Lyckades åka ut relativt omgående i första spelet, då jag kännde att x-box och öl i losers lounge lockade efter ett hårt skift på fabriken.
Det gick dock ej så bra att spela x-box. Martins välpolerade pojkvänner ljög och påstod sig aldrig ha spelat x-box. Det hade dom visst gjort. Massor. Speciellt Top Spin. Jag blev utnämnd till fitt-n00b. Trevligt.

Det blev dock en omgång poker till, där jag lyckades att inte vinna i en enormt spännande heads up fylld av dass och bluff. Jag gick i alla fall jämt upp. Trevligt.

Nu ska jag kolla upp datordelar som jag blev tipsad om igår. Eller var det också en dassbluff? Omöjligt, JAG stod ju för ALLA dassbluffar.


Hejda

/joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback